/* google analytics */

Propietat en lloguer

Locals comercials - Reus - Centre - 1.400€ Mes - Ref. 050657

Descripció

Es lloga ampli local comercial situat al carrer Ps Sunyer, 23, en una zona consolidada i ben comunicada de Reus. El local disposa d’una superfície construïda de 407 m², ideal per a múltiples usos comercials, professionals o d’emmagatzematge.

Ubicat en planta baixa, ofereix un espai diàfan amb grans possibilitats de distribució i adaptació segons les necessitats del negoci. L’edifici és de l’any 1970, amb estructura sòlida i ús principal comercial.

La seva ubicació és un punt fort: zona urbana amb activitat, fàcil accés i bona connexió amb la resta de la ciutat.

Condicions de lloguer:

Preu: 1.400 € + IVA – IRPF

2 mesos de fiança

Honoraris d’agència no inclosos

Una excel·lent oportunitat per establir o ampliar el teu negoci en una de les zones més pràctiques de Reus.

Referència cadastral: 0879722CF4507H0024WB

Agent aicat: 406
Certificat energètic: En tràmit

Característiques


Referencia
050657
Tipus
Locals comercials
Província
Tarragona
Població
Reus
Zona
Centre
Construïts
407 m2
Preu
1.400€ Mes

Extres


Molt eficient

Consum d'energia (KW h / m2 año):
Emissions (Kg CO2 / m2 año):
A
B
C
D
E
F
G
 
 

Poc eficient

Formulari de contacte

NOTA: La informació d'aquesta propietat pot haver canviat, per tant no som responsables de la fiabilitat de la informació, per favor contacti amb nosaltres per conèixer les característiques exactes.

Formulari de contacte propietat en lloguer

Protecció dades

Tractament de dades

Serveis als Propietaris i Comunitats de propietaris

Comunitats de propietaris

Assessoria legal i defensa jurídica

Assegurances

Administració de finques i patrimonis

Fiances

Contractes de lloguer i altres

Compravenda i lloguer

Assessoria i gestió fiscal

Cèdules d’habitabilitat i certificacions energètiques